TMS a system zarządzania projektami

blog_2

Korzyści z wdrożenia systemów zarządzania w przedsiębiorstwach

Środowisko biznesowe, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe, charakteryzuje się ciągle zmieniającym się i konkurencyjnym charakterem. Przedsiębiorcy muszą dostosowywać się do dynamicznych zmian i być na bieżąco z nowoczesnymi technologiami, które sprawiają, że ich usługi i oprogramowanie pozostają atrakcyjne dla klientów, a dział obsługi klienta zapewnia przyjazne dla użytkownika rozwiązania. Na pewnym etapie rozwoju firmy wiele tymczasowych rozwiązań ułatwiających codzienną działalność okazuje się nieefektywnych; choć intensyfikacja gry może stanowić wyzwanie, technologia jest zawsze do dyspozycji. Systemy zarządzania są zazwyczaj wybierane jako rozwiązania intuicyjne, ale niezwykle efektywne - o co więc chodzi z tym całym zamieszaniem?

Systemy zarządzania projektami: kompleksowe rozwiązania pomagające odzyskać całkowitą kontrolę nad działalnością firmy

Bez względu na to, jak bardzo jesteśmy ambitni i jak bardzo staramy się udowodnić, że wszyscy się mylą - jesteśmy tylko ludźmi i nie potrafimy doskonalić się w każdym zadaniu, które staramy się wykonać. Menedżerom projektów zwykle powierza się szeroki zakres obowiązków, co stanowi wyzwanie dla ich zarządzania czasem, delegowania zadań i umiejętności interpersonalnych jednocześnie. Codzienne funkcjonowanie danej firmy może w ułamku sekundy przerodzić się w szał, udowadniając, że wszystkie stosowane metody pracy są całkowicie nieefektywne. Kierownicy projektów są zobowiązani do nadzorowania pracy wielu współpracowników, podwykonawców i specjalistów wewnętrznych, a ich podstawowym zadaniem jest dbanie o to, aby wszyscy klienci byli zadowoleni z dostarczonych produktów lub usług. Systemy zarządzania projektami pozwalają im na precyzyjną alokację siły roboczej i dzielenie się dostępnymi zasobami pomiędzy wielu specjalistów zaangażowanych w proces realizacji zlecenia, ułatwiając dostęp do słowników, materiałów referencyjnych zamieszczanych przez klienta oraz wykonanych przykładowych zadań. Systemy zarządzania projektami pozwalają na sprawny nadzór nad budżetem, zwiększając tym samym szanse na mądrzejsze decyzje finansowe i zyski. Mówiąc prościej, systemy takie umożliwiają odpowiednią kontrolę nad wszystkimi procesami zachodzącymi w firmie, dzięki czemu każdy może skupić się na wyznaczonych zadaniach i robić to, co potrafi najlepiej.

Systemy zarządzania

Systemy zarządzania wspomagające pracę tłumaczy ustnych i pisemnych: rozwiązania dostosowane do potrzeb agencji tłumaczeniowych

Każdy kierownik projektu pracujący w branży tłumaczeniowej jest świadomy roli, jaką w tej wysoce konkurencyjnej dziedzinie odgrywa efektywna administracja. Oprócz monitorowania budżetu i postępów w realizacji projektów, takie systemy pozwalają menedżerom na zapewnienie dostępu do bezcennych baz terminowych i pamięci tłumaczeniowych, zapewniając najwyższą jakość usług językowych, spójność leksykalną i krótszy czas realizacji zleceń dla Państwa klientów. Różnica jest prosta: kiedy coś jest zaprojektowane specjalnie z myślą o określonej grupie specjalistów, istnieje wiele cech, które ułatwiają i znacznie usprawniają ich pracę. Natychmiastowy dostęp do słowników, zasobów tłumaczeniowych online i korpusów ułatwia wykonywanie specjalistycznych tłumaczeń prawnych, medycznych czy technicznych; natomiast oprogramowanie pracujące w chmurze zapewnia bezproblemową i bezpośrednią komunikację pomiędzy lingwistami i konsultantami wybranymi do udziału w danym projekcie. Korzystanie z systemów zarządzania tłumaczeniami jest korzystne zarówno dla agencji, jak i dla tłumacza, ze względu na ilość otrzymywanych materiałów referencyjnych i wsparcia - a agencja może nadzorować przebieg pracy specjalisty, nie przeszkadzając mu w prowadzeniu ciągłych rozmów e-mailowych czy telefonicznych.

System zarządzania projektami a wyspecjalizowane narzędzie dla biura tłumaczeń - którego wybrać?

Tak rewolucyjne wdrożenie powinno być zawsze poprzedzone dokładnymi badaniami. Identyfikacja potrzeb i obszarów wymagających poprawy w Państwa firmie może z łatwością rozwiązać dylemat dotyczący wyboru pomiędzy tymi dwoma rozwiązaniami. Nie wahaj się poprosić o wersję próbną danego oprogramowania i wypróbować je; zapytaj swoich współpracowników o opinię i przekonaj się, czy zarówno specjaliści wewnętrzni, jak i osoby pracujące w domu są równie zadowolone z jego funkcjonalności. Bądź otwarty na sugestie, wprowadź zmiany, poproś programistów o wsparcie i pomoc w problematycznych przypadkach - są po to, aby Ci pomóc, zwłaszcza jeśli jesteś gotów zainwestować w ich produkt. Po podjęciu decyzji i wdrożeniu rozwiązania, wzbudzaj wytrwałość członków Twojego zespołu i prowadź grupę nastawioną na sukces w kierunku bardziej efektywnej i łatwiejszej obsługi klienta.