Przenieś zarządzanie swoim dostawcą na wyższy poziom
Niniejszy tekst nawiązuje do dwóch poprzednich części omawiających opłacalność tłumaczeń. Wcześniej omawialiśmy znaczenie precyzyjnej wyceny i śledzenia na bieżąco wyników biznesowych - działań mających na celu bezpośrednie rozpoznanie wszelkich problemów, jakie mogą się pojawić. Staraliśmy się również pokazać Państwu , jak przekształcić zwiększoną efektywność w zyskowną sprzedaż. Nie ulega wątpliwości, że zarządzanie sprzedającym stanowi kluczowy element dla każdego biura tłumaczeń - i trudno sobie wyobrazić, aby mogło być inaczej, ponieważ opiera się na efektywnej odsprzedaży pracy Państwa dostawcy. Wszelkie problemy dotyczące tego działu będą miały bezpośrednie odzwierciedlenie w osiągniętych wynikach i płynności finansowej firmy. Zadanie zarządzania sprzedającym jest zazwyczaj zdegradowane do wykwalifikowanych specjalistów, ale nawet oni nie mogą wiele zrobić bez odpowiednich narzędzi, a jednocześnie opierając swoje decyzje na założeniach, a nie danych faktycznych. Wdrożenie odpowiednich technik zarządzania może prowadzić do nadzwyczajnych zysków; zobacz najlepsze metody poprawy Twojej działalności:
- Dokonaj niezbędnych zmian w wydatkach ogólnych. Po dokładnym zbadaniu, dokąd napływają pieniądze, ale nie przynoszą one zysków, znacznie łatwiej będzie opracować działania naprawcze, które należy zastosować.
- Konkretne techniki selekcji przekładają się bezpośrednio na bardziej zyskowne wykorzystanie bazy danych Twojej firmy. Poznaj lepiej swoich dostawców, ponieważ precyzyjne dopasowanie specjalizacji natychmiast przekłada się na coraz lepszą jakość końcowej pracy.
- Menedżerowie powinni być zawsze otwarci na współpracę z różnymi współpracownikami - łatwo jest delegować pracę tylko do "ulubionych" dostawców. Na dłuższą metę jednak takie podejście powoduje, że lista dostawców się kurczy, a zaufani profesjonaliści są przepracowani i zdecydowanie nie chcą angażować się w żadne trudne projekty.
- "Lepiej być bezpiecznym niż żałować" - to stare porzekadło odnosi się również do branży tłumaczeniowej. Zapobieganie wypaleniu jest o wiele łatwiejsze niż faktyczna konieczność radzenia sobie z nim. Aby zrobić pierwszy krok w kierunku bardziej zrównoważonego podejścia do pracy, należy stworzyć szczegółową procedurę przydzielania zadań. Tak prosta, jak to tylko możliwe, przynosi niesamowite rezultaty.
Skoncentruj się na danych faktograficznych, które służą jako podstawa do każdej dogłębnej analizy wydajności poprzedniego dostawcy, której możesz potrzebować. W mgnieniu oka zauważysz, jak twarde dane bezlitośnie ujawniają wszystkie obszary Twojej firmy i wszystkie wdrożone procesy wymagające poprawy. Biorąc pod uwagę, jak bardzo rynek tłumaczeń rozwinął się w ciągu ostatnich kilku lat i jak dużej elastyczności wymaga, aby sprostać wymaganiom klientów - upewnij się, że nadal masz dwa kroki przed konkurencją. Skoncentruj się na dostarczaniu tłumaczeń o niezrównanej jakości w jak najkrótszym czasie i nigdy nie lekceważ siły, jaka tkwi w odpowiednim zarządzaniu dostawcami. Możesz również przeczytać Tutaj o tym, jak być Superhero Vendor Manager.